به ما امتیاز دهید:
نرم افزارهای افزایش بازدید سایت و وبلاگ . سیو . افزایش رنک گوگل و الکسا . افزایش ترافیک سایت و وبلاگ
Logo RSS
بزرگ ترین ارشیو نرم افزار های کرک شده رایگان

*❤*افزایش بازدید سایت *❤*

  

 

  

 

 نرم افزار های افزایش بازدید سایت و وبلاگ . سیو . افزایش رنک گوگل و الکسا . افزایش ترافیک سایت و وبلاگ . تکنیک های افزایش بازدید سایت و وبلاگ

با عرض سلام خدمت شما دوستان عزیز

وبلاگ تاج مارکت بر خلاف سایر سایت ها و وبلاگ ها که اکثرا بدروغ شعار افزایش بازدید کننده و ترافیک و رنک سایت یا وبلاگ شما را میدهند اصلا همچین قصدی ندارد و اثبات صحت گفته های ما در زمینه افزایش بازدید ایت و وبلاگ شما تعداد بالای بازدید کننده که با مراجعه به انتهای ستون راست وبلاگ قسمت امار بازدید قابل رویت است (حدود 4000 تا 5000 بازدید کننده در روز) و دارا بودن رنک و رتبه 2 در سایت گوگل و قرار گرفتن وبلاگ ما در خیلی از جستجو ها در صفحه اول گوگل با وجود اینکه کمتر از یک سال از افتتاح وبلاگ ما نگذشته .

برای رسیدن به این هدف ما تمامی راه ها و روش ها و تکنیک ها و نرم افزار های افزایش بازدید و ترافیک سایت و وبلاگ ای که در سایت های مرجع ایرانی و بخصوص خارجی که خیلی از ما در این زمینه جلوتر هستند بررسی کرده ایم .

و سرانجام از بین هزاران راه و روش و تکنیک و نرم افزار های افزایش بازدید و ترافیک سایت و وبلاگ به یک جمع بندی و مجموعه خیلی عالی و ارزشمند و 100% تضمینی در زمینه راه ها و روش ها و تکنیک ها و نرم افزار های افزایش بازدید و ترافیک سایتو وبلاگ دست پیدا کردیم که اثبات حرف ما تعداد بالای بازدید و رنک 2 وبلاگ تاج مارکت است .

اکثریت نرم افزار های کاربردی و جامع نه تنها در هیچ سایت ایرانی پیدا نمیشد , بلکه پیدا کردن نسخه کامل و کرک شده آن در میان سایت های خارجی نیز با وجود تحریمات کشور های خارجی که اجازه دانلود نرم افزار به IP های ایران نمیدادند بسیار زمان بر بود .


من تصمیم گرفتم تا تمامی راه ها و روش ها و تکنیک ها و نرم افزار های افزایش بازدید و ترافیک سایت و وبلاگ که در این مدت جمع اوری کرده ام در اختیار شما قرار دهم .

اما بصورت مستمر و هر روز تعدادی از این نرم افزار ها و تکنیک ها را دقیقا در این پست و هر روز در ادامه مطلب قرار داده شده در همین پست در روز قبل اضافه میکنم .

پس به شما پیشنهاد میکنم در خبر نامه و وبلاگ ما عضو شوید تا از جدیدترین اخبار و تغییرات ما با خبر شوید .

اکثریت این نرم افزار ها به پول ما چندین میلیون قیمت دارند اما من انها را با یک هزینه فوق العاده ناچیز , ان هم بخاطر وقت و هزینه ای که در این راه کردم , در اختیار شما میگذارم . 

برای پی بردن به صحت گفته های من , شما ابتدا میتولنید نرم افزار را دانلود کرده و پس از بررسی و پی بردن به صحت نرم افزار هزینه آن را پرداخت کنید .


صرفا جهت اطلاع شما من هزینه نرم افزار در سایت های ایرانی و خارجی را در کنار قیمتی که شما در تاج مارکت این نرم افزار را تهیه می کنید میگذارم .


نرم افزار شماره 1 : نرم افزار افزایش بازدید سایت و وبلاگ دیدافزار - Did afzar 1.1
 
با کمک این نرم افزار میتوانید در یک مدت محدود خوتان بصورت کاملا اتوماتیک و خودکار با اضافه کردن ادرس سایت یا وبلاگتان به این نرم افزار هر 20 ثانیه یک بازدید از سایت یا وبلاگتان داشته باشید . پس از گذشت چند هفته این تعداد بازدید ساختگی از شما موجب گول خوردن موتور های جوستجو مانند گوگل و سایت الکسا شده و پس از مدتی همین بازدید ساختگی باعث افزایش رتبه سایت شما و محبوبیت ان نزد موتور های جستجو شده و باعث افزایش بازدید سایت یا وبلاگ شما دوست گرامی میشود .
قیمت تمام شده برای شما در تاج مارکت           1500 تومان  
قیمت سایر سایت های ایرانی                       10000 تومان
-----------------------------------------------------------------------------------------------
 
نرم افزار شماره 2 :نرم افزار افزایش بازدید سایت و وبلاگ Mass URL Pinger
 
با کمک این نرم افزار فوق العاده ارزشمند که خیلی کاربردی هم هست شما به راحتی میتوانید URL های سایت یا وبلاگ خود را که مجموع ادرس های هر پست و تگ (کلمات کلیدی) های آن پست میباشد به معروفترین و پر بازدید ترین سایت های دنیا بطور اتوماتیک و بدون نیاز به کوچک ترین دانش نرم افزاری پینگ کنید (پینگ کردن به معنای ایجاد ارتباط و بکلینک و پل ارتباطی بین هر پست شما و ان سایت می باشد) که با این عمل چون سایت شما به یک سایت با رتبه خیلی بالا و رنکینگ گوگل و الکسای بالا در هم امیخته شده است و در حقیقت یک پل ارتباطی دایمی بین شما و ان سایت پر بازدید ایجاد شده است این امر بصورت یک طرفه باعث افزایش محبوبیت و رتبه سایت شما در گوگل و الکسا شده که با گذشت مدتی خیلی کوتاه و در حدود یک هفته منجر به افزایش بازدید و ترافیک سایت و وبلاگ شما می گردد .
 
 
قیمت تمام شده برای شما در تاج مارکت                               3500 تومان                                          
قیمت در سایت های خارجی                                                 25$ (75000 تومان)
(نمونه این نرم افزار در سایت های ایرانی پیدا نمیشود)

------------------------------------------------------------------------------------------------
 
نرم افزار شماره 3 : نرم افزار افزایش بازدید سایت و وبلاگ Back Link Traffic Pro
 
نرم افزار افزایش بازدید سایت http://tajmarket.loxblog.com 
 
به کمک این نرم افزار بسیار کاربردی که خیلی کار شما را اسان میکند , شما میتوانید با حرفه ای ترین و تضمینی ترین کار ممکن برای افزایش بازدید سایت و وبلاگتان که تبلیغات در شبکه های اجتماعی می باشد بجای اینکه تک تک به هر کدام از سایت های اجتماعی ر بزنید و یکی یکی برای هر کاربر ان شبکه پیغام تبلیغاتی بفرستید این نرم افزار تمام این کار ها را بصورت اتوماتیک برای شما انجام می دهد .
شبکه های اجتماعی که از طریق این نرم افزار با ان در ارتباط خواهید بود عبارتند از :
Youtube , twitter , Digg , Clickpress , Viddler , . . .
یکی از مهم ترین کار هایی که با این نرم افزار می توانید غیر از افزایش بازدید سایتتان انجام دهید ارسال تبلیغات هر کالایی که برای فروش داشته باشید و کسب درامد اینترنتی می باشد .
 
 
قیمت تمام شده برای شما در تاج مارکت                               3500 تومان                                          
  قیمت در سایت های خارجی                                                 30$ (90000 تومان)
(نمونه این نرم افزار در سایت های ایرانی بصورت کرک شده کمیاب پیدا نمیشود)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 نرم افزار شماره 4 : نرم افزار ارسال ایمیل گروهی جهت ایمیل مارکتینگ Super Email Sender V3.03
 
نرم افزار افزایش بازدید سایت http://tajmarket.loxblog.com
 
ارسال ایمیل گروهی از دو حیث بیسیار مورد توجه قرار می گیرد . اول اینکه شما با استفاده از لیست ایمیلی که دارید (در صورت نداشتن لیست ایمیل من در نرم افزار های اینده هم نرم افزار جمع اوری ایمیل از هر سایتی که خودتان دوست دارید را در اختیار شما می گذارم و همچنین یک لیست حاوی 3,000,000 ایمیل فعال ایرانی در اختیار شما خواهم گذاشت) میتوانید تبلیغات و معرفی سایت و خدمات و امکانات سایت یا وبلاگتان را با سرعتی چند برابر گوگل و یاهو و با امکان ارسال مستقیم (ِDirect sending) که مدت زمان ارسال را خیلی محدود میکند و پشتیبانی از SMTP , POP و سیستم ایجاد تاخیر در ارسال برای جلوگیری از اسپم با سرعتی باور نکردنی (بر حسب سرعت اینترنت شما و سرویس دهنده ایمیلتان تا 200 ایمیل در دقیقه) مستقیما به صندق دریافتی (inbox) ارسال میشود .
فرض کنید اگر تبلیغات ایتتان را برای 3 میلیون نفر ارسال کنید چه مقدار بازدید و ترافیک سایت و وبلاگ شما افزایش پیدا می کند . دوما اینکه ایمیل مارکتینگ یکی از راه های پر طرفئار و تظمینی در امر تبلیغات و تجارت اینترنتی می باشد و شما قادر خواهید بود بدون هیچ هزینه ای تبلیغات کالای خود را برای جمع بسیار بزرگ از مردم ارسال کنید و کسب و کار پر رونقی داشته باشید .
 
 
قیمت تمام شده برای شما در تاج مارکت                               3500 تومان                                          
  قیمت در سایت های ایرانی                                                 15000 تومان
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
نرم افزار شماره 5 : نرم افزار افزایش بازدید سایت و وبلاگ Ultimate Backlink builder
 
نرم افزار افزایش بازدید سایت http://tajmarket.loxblog.com
 
همان طور که از نام این نرم افزار معلوم است توانایی ایجاد Backlink که یکی از مهم ترین عوامل افزایش بازدید سایت میباشد را بصورت نامحدود دارا می باشد . هر چه تعداد بک لینک سایت یا وبلاگ شما بیشتر باشد و در درجه دوم هر چه سایت یا وبلاگ شما به سایت هایی که رتبه انها بالاتر می باشد لینک شود سبب افزایش محبوبیت سایت شما در میان موتور های جستجو و در نتیجه موجب افزایش بازدید و ترافیک سایت و وبلاگ شما میشود .
یک نکته کلیدی این نرم افزار توانایی ارایه دادن کلمه کلیدی خاص و مدنظر شما برای لینک مد نظر شما و افزایش رتبه فلان کلمه کلیدی مربوط به پست مورد نظرتان و قرار گرفتن سایت یا وبلاگ شما در صفحات اول گوگل و یاهو و MSN با جستجوی ان کلمه کلیدی در گوگل و سایر موتور های جستجوی نامبرده .
 
 
 
قیمت تمام شده برای شما در تاج مارکت                               2000 تومان                                          
  قیمت در سایت های خارجی                                               10$ (30000 تومان)
(نمونه این نرم افزار در سایت های ایرانی پیدا نمیشود)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
نرم افزار شماره 6 : نرم افزار افزایش بازدید سایت و وبلاگ BackLink Speed v2.4 Full Cracked
 
نرم افزار افزایش بازدید سایت  http://Tajmarket.Loxblog.Com
 
این نرم افزار یکی از حرفه ای ترین و جامع ترین نرم افزار ها در زمینه BackLink می باشد . هر چه تعداد بک لینک سایت یا وبلاگ شما بیشتر باشد و در درجه دوم هر چه سایت یا وبلاگ شما به سایت هایی که رتبه انها بالاتر می باشد لینک شود سبب افزایش محبوبیت سایت شما در میان موتور های جستجو و در نتیجه موجب افزایش بازدید و ترافیک سایت و وبلاگ شما میشود . این نرم افزار توانایی این را دارد که تک تک لینک های سایت شما را به 8000 سایت و وبلاگ با رتبه و رنک بالا متصل کند و بک لینک ایجاد کند و باعث افزایش خیلی خیلی سریع رتبه سایت شما در الکسا و گوگل میشود . این نرم افزار یکی از پرطرفدارترین نرم افزار ها در زمینه بکلینک و افزایش بازدید سایت می باشد که با این وجود نمونه ان در هیچ سایت و وبلاگ ایرانی پیدا نمی شود و برای اولین بار در تاج مارکت برای شما عزیزان ارایه شده است .
 
 
 
قیمت تمام شده برای شما در تاج مارکت                               4500 تومان                                          
قیمت در سایت های خارجی                                               127$ (445000 تومان)
(نمونه این نرم افزار در سایت های ایرانی پیدا نمیشود)

 
 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 نرم افزار شماره 7 : نرم افزار افزایش بازدید سایت و وبلاگ A1 Keyword Researcher

نرم افزار افزایش بازدید سایت  http://Tajmarket.Loxblog.Com

یکی از مهم ترین نکات در افزایش بازدید سایت و وبلاگ طراحی سایت بر مبنای موازین سیو می باشد و در این زمینه کلمات کلیدی (keyword) نقش اساسی دارد .

معیار انتخاب کلمات کلیدی در متن یک پست هماهنگی کلمه کلیدی با عنوان پست , مربوط بودن کلمه کلیدی به پست , جامع بودن کلمه کلیدی انتخاب شده , تکرار به مکررات کلمه کلیدی , استفاده از متا تگ ها , استفاده از کلمات کلیدی که رتبه بیشتری دارند , استفاده از کلمات کلیدی یکتا و . . . می باشد

این نرم افزار با اسکن کردن سایت یا وبلاگ شما بهترین کلمات کلیدی که با تمامی موازین مورد نیاز جهت افزایش بازدید و رتبه و رنک سایت شما را پیدا کرده و انها را بصورت منفرد و ترکیبی به شما پیشنهاد میدهد .


لینک دانلود مستقیم نرم افزار A1 Keyword Researcher

 

قیمت تمام شده برای شما در تاج مارکت                               2500 تومان                                          
قیمت در سایت های خارجی                                               15$ (45000 تومان)
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------

 نرم افزار شماره 8 : نرم افزار ارسال پیام گروهی به بلاگفا (blogfa) , پرشین بلاگ (Persianblog) , روزبلاگ (rozblog) , بلاگ اسکای (blog sky) به همراه کرک (Multi Blog Spam Full Cracked)

نرم افزار افزایش بازدید سایت  http://Tajmarket.Loxblog.Com

این نرم افزار یکی از معروف ترین و پر طرفدارترین نرم افزار های افزایش سایت و وبلاگ و همچنین در زمینه ارسال تبلیغات گروهی به وبلاگ های معروف و پرطفدار ایرانی می باشد .

از جمله مزیت های خوب این نرم افزار در زمینه افزایش بازدید سایت این موضوع می باشد که شما با فقط فشار دادن یک کلیک تمامی وبلاگ های اپدیت شده و بروز و فعال را جمع اوری خواهید کرد و پیغام شما همان لحظه برای این شخص ارسال خواهد شد و چون ان شخص انلاین است همان لحظه پیغام شما را بررسی کرده و همان لحظه هم تبلیغات شما را می بیند هم به سایت یا وبلاگ شما اگر جذاب باشد مراجعه می کند .

شما بصورت نامحدود و هر زمان که بخواهید می توانید از این نرم افزار استفاده کنید و به دلیل انلاین و اپدیت بودن کاربران مورد خطاب خیلی زود به نتیجه مطلوب که همان افزایش بازدید سایت و وبلاگ تان و همچنین ارتباط مستقیم با شخصی که تبلیغات شما را مشاهده میکند می رسید .

 

لینک دانلود مستقیم نرم افزار Multi Blog Spam Full Cracked

 مشاهده فیلم آموزشی

قیمت تمام شده این نرم افزار برای شما در تاج مارکت                             3000 تومان

قیمت این نرم افزار در سایت های ایرانی                                              15000 تومان با بالا

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نرم افزار شماره 9 : مجموعه 3 میلیون (3,000,000) ایمیل فعال ایرانی جهت ایمیل مارکتینگ

این مجموعه بسیار مجموعه عظیم و پرکاربرد می باشد و نیاز شما را برای تبلیغات سایت یا وبلاگتان و یا تبلیغات کالای مورد نظرتان تا سال ها براورده میکند .

شما با استفاده از نرم افزار های ایمیل مارکتینگ که یک نمونه از آن را نیز در نرم افزار های قبلی مشاهده می کنید به راحتی فقط با کپی کردن لیست ایمیل های این مجموعه و نوشتن یک متن تبلیغاتی یا معرفی نامه کالا یا خدمات سایت خود با فشار دادن یک دکمه عملا 3 میلیون تبلیغ ارسال کرده اید و با تبلیغات مستمر و مداوم بهترین درامد و کسب و کار را برای خود محیا خواهید کرد .

شما بدون نیاز به چاپ تبلیغات در روزنامه یا چاپ تبلیغات بطورت تراکت یا بنر یا کرایه کردن بیلبرد به راحتی و از همه مهمتر بدون هزینه تا آخر عمر می توانید تبلیغاتی کسترده و هدفمند و با کالا های متعدد داشته باشید .

دنیای امروز دنیای اینترنت است و برد و سود اصلی با کسی خواهد بود که با دنیا پیشرفت کند . شما با بنر یا تراکت یا روزنامه نمیتوانید تعداد زیادی از مردم را مورد پوشش قرار دهید اما با ارسال ایمیل مطمعینا هر کسی که ایمیل برایش ارسال شده مطلب شمار را خواهد خواند و هیچ محدودیتی برای تکرار و هیچ هزینه ای نخواهد داشت .

در آینده نه چندان دور چند تا دیگه از نرم افزار های ایمیل مارکتیگ را برای شما خواهم گذاشت .

 

لینک دانلود مستقیم مجموعه 3,000,000 ایمیل فعال ایرانی

 

 

قیمت تمام شده این نرم افزار برای شما در تاج مارکت                             4000 تومان

قیمت این نرم افزار در سایت های ایرانی                                              15000 تومان با بالا

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

   مهندس تاجدینی : 09397852169

       توجه                                                                   توجه

این پست هر روز اپدیت می شود

هر روز حداقل یک نرم افزار جدید و کمیاب با قیمتی باور نکردنی به این لیست اضافه می شود

پس در صورت مطلوب بودن مطالب دوباره به ما سر بزنید

جهت دانلود 50 نرم افزار رایگان افزایش بازدید سایت و وبلاگ و افزایش رنک و رتبه گوگل و الکسا به لینک زیر مراجعه کنید

نرم افزار های افزایش بازدید سایت

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها: نرم افزار های افزایش بازدید سایت و وبلاگ , سیو , افزایش رنک گوگل و الکسا , افزایش ترافیک سایت و وبلاگ , تکنیک های افزایش بازدید سایت و وبلاگ , نرم افزار های افزایش بازدید سایت و وبلاگ , سیو , افزایش رنک گوگل و الکسا , افزایش ترافیک سایت و وبلاگ , تکنیک های افزایش بازدید سایت و وبلاگ , نرم افزار های افزایش بازدید سایت و وبلاگ , سیو , افزایش رنک گوگل و الکسا , افزایش ترافیک سایت و وبلاگ , تکنیک های افزایش بازدید سایت و وبلاگ,

نویسنده: پیمان تاجدینی

آخرین مطالب

نویسندگان
لینکستان
درباره ما

بزرگ ترین ارشیو نرم افزار های کرک شده رایگان
پیمان تاجدینی
به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل :


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 382
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 451
بازدید ماه : 451
بازدید کل : 85127
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1